SALT

Se den! Den är bra, spännande men lite overklig. Jag tycker den var helt klart värt de 60 kronorna som jag som student betalade. Livet är bra som student. Ibland.

Jag har försökt plugga lite sedan jag kom hem, men det har väl gått sådär. Jag tar nya tag imorgon med redovisningsrätten som tydligen är väldigt svårt. Jag vet inte riktigt om det hjälper att jag faktiskt läst Matte C för flera herrans år sedan (nästan). Siffror och juridik går ju inte riktigt ihop. Det återstår att se hur det går med det på fredag. Jag har ju en hel hög med ekonomer runt omkring mig som jag kan ta hjälp av, i alla fall när det gäller siffrorna.

Nu blir det sängen för min del så jag orkar med en tidig morgon och plugg i ottan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0