Pluggkväll

Okej, jag måste ta tillbaka en sak. Jag tror faktiskt att tvångslikvidation är spännande. Nu ska jag bara slåss om 2 exemplar av en bok av Lindskog tillsammans med ca 75 andra. Bra va? Vi körde igång med redovisningsrätt idag också, om någon var intresserad. Yes, det var ni. Härligt. Då kan jag berätta att jag efter imorgon har läst halvvägs av associationsrätten. Om tre veckor är jag färdig med associationsrätten! Jag kan ingenting. Det känns tryggt inför den 13 december. Om tre veckor drar skatterätten igång. Spännande. Väldigt!

Kvällen har jag tillbringat i soffan med lagboken och ABL i högsta hugg. Befogenhet, behörighet, vem får göra vad? Styrelse, VD, särskild firmatecknare.. You name it. Sedan har jag pratat med fina Maria som fyller år idag. Jag väntar på en storslagen fest nästa år! Bästa Jennie ringde och vi surrade bort en halvtimme. Kärlek till dem båda.

Nu är det läggdags för min del! God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart det blir STOR fest nästa år, 2 eller 3xinflyttningsfest, + jämna år!!!

Kram på dig sötnos <3

2010-09-28 @ 10:08:56
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0