Pessimist

Jag och tekniken går inte ihop. Jag fick höra att jag var en norrländsk pessimist. Sanningens ord var sagda. Det är inte kul att försöka skriva ut 284 menyblad och ingenting går som man tänkt sig. Särskilt inte mot slutet av kvällen. Jag gick hem, råkade av misstag lyssna på en låt som får mig att alltid tänka på allra käraste moster så här har jag suttit och gråtit ett tag. Känslig, ja det är jag minsann. Speciellt ikväll. Nu har jag torkat tårarna och ska sova. Imorgon kommer blir en lång dag.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Vadå då, pessimist måste man få vara ibland, det är nödvändigt att få vara det. Det är viktigt att känna spännvidden inom sig och ju större den är desto mera känner du optimismens kraft inne i dig.

Ha en härlig fredag.

Pappsenkramisar

2010-09-17 @ 00:49:02
Postat av: Maria

Efter en riktig bottendag så kan det bara bli bättre... Kram på dig min vän <3

2010-09-17 @ 10:11:43
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0