Helgen i ord

Så klart så skulle gårdagens tåg till Stockholm som jag skulle åka med få en lokskada. Jag fick byta tåg och blev sen. Kom fram till ett regnigt och blött Stockholm. Jag tackar gudarna för att jag tog med mig paraplyet! En promenad till Nationalmuseet för en fika, promenad till Centralen (fortfarande i spöregn), en sväng på Globen Shopping och sedan Enskede gård där resten av kvällen tillbringades. Väldigt trevligt!

Idag har jag varit på mammas jobb på förmiddagen, fått ont i magen på grund av all jävla cancer som finns på denna jord, fikat med Anna och Lovan och sedan tagit tåget tillbaka till Uppsala. I Uppsala möttes jag av världens störtskur. Det var länge sedan jag var ute i sådant regnande! Självklart har jag hunnit med att rösta också!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 19 så att valvakan kan dra igång! Bubblet är på kylning!
En sista grej bara. Jag såg morgondagens statsminister på Drottninggatan idag tillsammans med Björklund. Heja Reinfeldt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Heja Lina och för din ståndpunkt angående politiken!!

Synd att du "fick ont i magen" på mitt jobb.... men "thats life". Bättre ställe kan ingen komma till i livets slutskede.... Vi gör allt för för patienten ska få ett värdigt, lugnt och smärtfritt slut och att deras närstående ska känna trygghet och närvarande...

Pussokram!! Älskar dig!!

Pussokram!

2010-09-19 @ 21:35:39
Postat av: Mor

Heja Lina och för din ståndpunkt angående politiken!!

Synd att du "fick ont i magen" på mitt jobb.... men "thats life". Bättre ställe kan ingen komma till i livets slutskede.... Vi gör allt för för patienten ska få ett värdigt, lugnt och smärtfritt slut och att deras närstående ska känna trygghet och närvarande...

Pussokram!! Älskar dig!!

Pussokram!

2010-09-19 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0