Fix

Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är Älggasquen. Vi har både fått positiva (väldigt positiva!) och negativa besked ikväll. Det kommer ordna sig i slutändan, men ibland känns det lite deppigt faktiskt. Just nu försöker jag bara övertyga mig om att dagens positiva överväger det negativa. Tänker jag efter så gör det faktiskt det. Bra. 

Jag och Alex gick på stan och köpte en adapter till min dator i eftermiddags, sedan köpte vi sushi och gick hem till mig och åt. Allt fix med kablar är nu klart och jag är väldigt nöjd. I gengäld för all kabeldragning åkte vi hem till honom och jag planterade om en stackars blomma. Vi såg Idol och sedan gick jag till ett hus några meter bort och hängde med Nina. Vi drack te och såg tv. Pinsamt. Kungarna av Tylösand är garanterat det mest pinsamma program som någonsin gjorts. Hur tänkte de där?

Nä, dags för sängen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0