Brännbollskväll

Jag har haft en supermysig kväll med mina ypsor och skvadrar. Först brännboll där vi ypsor inte riktigt kvalificerade oss till en seger, sedan en omgång med blandlag och efter det gick vi till Uplands för mat och öl. Fantastiskt trevligt och vi har konstaterat att det måste vi göra om - oftare! 


Är man ÖverYpsa vet man aldrig vad som kan hända. Här bjöds på en öl med drinkpinne och sugrör. Smarrigt värre! Gratis är gott! (Mitt slagord, enbart som student)

För övrigt har jag en bra känsla i mig just nu! Därför bjuder jag på denna låt. Skulle någon komma och spela den för mig på gitarr skulle jag vara såld. Direkt. Punkt.



Sedan läste jag något bra på kvällskvisten som får bli min avslutning.
Läs helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0