Söta saker

Jag har minsann varit minst lika effektiv idag som igår. I varje fall nästan. Efter ÄG-mötet tog jag och Bullen oss an banderollen som nu hänger på balkongen utanför Norrlands. Detta resulterade i att jag fortfarande har gaffatejpsklister på mina fingrar. Den sitter i varje fall där den ska och det är huvudsaken! Nu vill jag bara att det ska komma folk på gasquen. Snälla, säg att huset bli fullt. Snälla. Det är det enda jag begär just nu. Att huset blir propp-jävla-fullt.

Jag fick världens sötsug nu på kvällskvisten. Ni vet så det nästan var värt att klä på sig och gå ut i kylan för att traska de 150 metrarna till ICA. Jag hittade till slut lite glass längst in i frysen och värmde hjortronsylt till. Gudomligt gott!

Det är den 20 oktober idag, vilket innebär att oktober snart är slut. Ni glömmer väl inte detta?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har inte glömt.. har bara knapert.. :(

Kommer med lönen :D

2010-10-20 @ 22:58:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0