PM-week

Detta är en PM-vecka. Hela veckan. Om en vecka ska jag vara så gott som klar så att jag kan lämna in den för en peer-review. Behöver jag säga att jag inte har börjat? Så jag vet vad jag gör. Därför ska jag skynda mig mot JB nu för att kopiera lite. Sedan blir det BMC hela dagen för föreläsningar fram till 15. Efter det ska kanelbullens dag firas och jag ska kanske börja skriva min PM. Men först kopiera. Kopiera ur en bok det finns två exemplar av. Hurra.

Det känns dock redan bättre när jag tänker på imorgon kväll. Då åker jag till Stockholm igen. Mysigt! Apropå det så finns inget bättre än att vakna upp och märka att jag fått ett fint sms. Det värmer i hjärtat!

Lillebror och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0