Mörkt

Det börjar vara mörkt ute när jag vaknar på morgonen. Det gillar jag inte. Det blir ett snäpp värre att kliva upp helt enkelt. Därför ligger jag fortfarande kvar i sängen.

Dagen börjar med basgruppsmöte på Waynes och sedan första skatterättsseminariet. Efter det ska jag och Bullen åka ut till Ångström och Polacks för att affischera. Vi gjorde ett tappert försök igår, men eftersom de hade stängt redan innan kl 18 gick det sådär. Vi åkte på Biltema och käkade korv istället.

Ikväll ska jag skriva på förvaltningsnämndsmötet och sedan tror jag att det är ljusstaksputs inför Älggasquen om jag inte minns fel. Annars måste jag plugga, så jag vet vad jag gör i alla fall.

Roligare än så här blir det inte idag. Dags att kliva upp kanske.. Idag skulle jag haft ett par Hunterstövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0