Lycka

Lycka är att ha ett givande kontaktsamtal. Så givande att jag sprudlade av glädje när jag gick därifrån. Det känns underbart, magiskt och fantastiskt! Snart kan ett av mina delmål här i livet vara uppfyllda. Jag håller tummar och tår för att det går min väg. Kontaktdagen känns bra, helt rätt. Jag vet vad jag vill. Jag kan ta mig dit. Inget är orealistiskt. Det fick jag svar på idag. 

Just nu är livet bara alldeles, alldeles underbart. Planeringen med Älgen går bra. Allt går vår väg. Just nu har vi inga motgångar. Fastän det varit några på vägen så går allt så bra just nu. Samma vecka, med bara 3 dagar kvar, så känns det helt enkelt bra.

Pricken över i:et eller grädden på moset, kalla det vad ni vill, stavas Julle. Han gör mig glad, gladare, gladast!

Jag är väldigt lycklig just nu!! Jag hoppas jag sprider lyckan omkring mig...

Kommentarer
Postat av: pappsen

SUPERGRATTIS

Pappsenkramisar

2010-10-28 @ 00:02:43
Postat av: Fanny

<3<3<3<3 Love, love, love it!!

2010-10-28 @ 12:10:11
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vi fög ner till Port Elisabeth och har varit där nu i 3 dagar och åkt efter Garden Road som går till Cape Town.

Är nu tillbaka i Johannesburg och åker till Kreugerparken i morgon 50 mil härifrån med bil som Fanny och Elin väl känner till. Vi stannar där i 3 dagar och sedan tillbaka till Johannesburg för att flyga ner till Durban och åka till zebrahills.com

Det är fantastiskt fint här och ett mycket omväxlande land

Pappa parattzi har tagit många vackra bilder.

JAG ÖNSKAR DIG EN UNDERBAR FEST MED ÄLGEN

Pappsenkramisar

2010-10-28 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0