Jubileum

Kvällen var bra. Mycket bra! Dessvärre tog jag lite bilder, fastän kameran var med. Jag får helt enkelt bli bättre på det. Jag hade gärna haft bilder eller till och med en filmsekvens när mina fötter gick fortare än det fanns trappsteg i trapphallen. 

Idag ska jag plugga mycket. Jättemycket. Jag kommer ju inte hinna plugga något alls i veckan, så det är nog bäst jag gör ett ryck nu så att det inte står i vägen för Älggasquen. Sedan måste jag städa då det är ett bombnedslag här hemma. Bokstavligen talat. Så nu kör jag igång!

Kommentarer
Postat av: Patrik Onsell

Jag får be att vid tillfälle censurera de få bilder som togs då det finns en viss risk att de kan vara potentiellt skadliga för mitt rykte.

2010-10-25 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0