Hela dagen lång

Hela dagen är uppbokad. Nu på förmiddagen ska jag färdigställa min peer-review, åka och lämna in den och sedan luncha med Emelie på nationen. På eftermiddagen ska jag fixa och trixa med min PM, sedan möte kl 16 och kvällskurs kl 17. Jag vet vad jag gör idag, men det gillar jag som allra bäst. Jag är mest effektiv när jag vet vad, hur och när jag ska göra det.

Jag har tillsammans med Elin bestämt mig för att göra saker på en gång och inte skjuta på det. Det tänker jag komma långt med!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Bra initiativ,fortsätt med det så går allt så mycket lättare och du springer plötsligt fast det känns som du bara går. INRE TILLFREDSSTÄLLELSE OCH STÄRKT SJÄLVFÖRTROENDE PÅ KÖPET.

Ha en underbar dag.

Pappsenkramisar

2010-10-14 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0