Gone

Jag har tillbringat hela dagen och kvällen på Norrlands. Plugg fram till 19 och sedan kvällsfika tillsammans med Elin, Linn, Maria, Camilla och Malin. Lite ÄG-snack och bara allmänt mys. Jag tog en söt bild på ett bakverk, men den är så klart i kameran fortfarande. Jag bjussar på en biblioteksbild istället.


Observera att jag och Bullen lyssnar på Fibes, Oh Fibes! i lurarna!

Sedan jag kom hem har jag skrivit ett personligt brev. Snart är jag redo för kontaktsamtal! Jag har även tillbringat resten av kvällen för att vända upp och ner på min lägenhet i jakt efter Aktiebolagens grundproblem. Boken är helt jävla borta. Den finns inte. Jag måste helt enkelt ha glömt den någonstans. Antingen på SU:s bibliotek eller på JB. Blandat ihop den med böcker jag lånat därifrån och lämnat den också. Fan alltså. Jag måste nog köpa en ny. Eller vända upp och ner på lägenheten igen. Nu fick jag ångest igen. Jag hatar när jag tappar bort saker!

Nu är det sovdags. Yoga 06.45 imorgon!

UPDATE: Carl i min basgrupp hade tagit min bok. Fastän han hade gjort det så gillar jag honom rätt mycket nu för jag slipper köpa en ny! Jag kan shoppa upp pengarna istället. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0