En kväll

Efter kvällskursen åkte jag hem, satte mig i soffan med datorn i knät och stirrade på min PM. I 5 timmar. Självklart har jag klickat runt på nätet och varvat mellan facebook, aftonbladet, bloglovin, facebook, word, min mail, ÖverYpsa-mailen, facebook, word. Ja ni förstår. J ringde och vi pratade bort en halvtimma. Malin ringde, pappa ringde. Jag tittade på word, facebook, läste bloggar, facebook.

Nu ligger jag här i sängen. Har stängt ner word. Och kollar facebook. Det var den PM-kvällen det. Jag har även konstaterat att många av er är riktigt dåliga på välgörenhet. 50 kr kan ni väl avvara åtminstone? Det är ju väldigt enkelt att skicka ett sms. Det vet jag. På tal om sms får jag en lätt ångest nu när jag tänker på min telefonräkning som säkert har stigit till molnen, eller kanske till och med till stjärnorna, efter allt tunnelbaneåkande på sistone. Nä, den räkningen behöver aldrig komma fram till Börjegatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0