Freedom

Genast känns livet mycket bättre. Att det kan vända på en sekund. Så fort jag släppte ner dokumentet i brevlådan kändes det som en sten lyftes från hjärtat. Det är frihet mina vänner, jag lovar.

En caseuppgift innehållande en muntlig föredragning samt en liten 27 hp tenta och sedan är T5 över. Jag har drygt två år kvar innan jag är färdig jurist. Tiden går fort när man har roligt och jag har nu läst mer än halvvägs.

Dags att göra mig i ordning, åka till JB och kopiera info om takeovers och sedan möta upp Malin och Frida för att planera tentaplugget. Kl 18 ska jag agera sekreterare på nationens fastighetsnämnds möte och sedan ska jag renskriva resten av kvällen. Underbara helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0