Empty

Jag känner mig tom. Vad ska jag nu planera inför? Okej, höstfest och Luccegask, men inget min mina ypsor. Inte på det sättet. Inte förrän om 6 månader igen, då jag sitter i styrelsen som Yoda, tillika rådgivare. Jag börjar bli en gammal Ypsa. Jag har lite ångest över att detta studentliv snart är slut. Tiden går alldeles för fort.

Värre är det att Bullen börjar jobba efter jul. Efter jul! Då blir det aldrig sig likt igen.

Nä, nu blev jag sentimental. Jag skyller på lite sömn. God natt.

Kommentarer
Postat av: pappsen

God morgon Lina,

ha en härligt skön dag och njut av livet.

Goa pappsenkramisar



Det var ett fantastiskt skådespel här i Sydafrika i går kväll. En riktig vass Thunderstorm passerade Johannesburg. Helt helt otroligt, fyrverkerishowen på vattenfestivalen i Stockholm var som en liten skit i jämförelse med detta SKÅDESPEL.

2010-11-02 @ 06:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0