ÄLGGASQUEN!

Vilken kväll, vilken succé! Fantastiskt! Jag är så lycklig, men så trött. Natten (eller natt och natt) mellan lördag och söndag sov jag 2,5 timmar och sedan var jag igång hela gårdagen också.

Jag lever på det här resten av livet. Att jag, tillsammans med mina närmsta vänner, har fixat en stor fest på Norrlands. Det är galet! Att jag fick tillbringa den kvällen delvis med Julle, Fanny, Elin och Linda gjorde det bara ännu bättre!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Uppsala igen. Åkte till Stockholm igår mitt på dagen och myste med Julle. Ville inte alls åka hem, men plikten kallar. Helst av allt vill jag vara hos honom hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

ETT STORT GRATTIS, jag vet vad det betyder i förberedelser och hela programmet. Jag är så stolt min älskade dotter.

Grädden på moset var ju att du fick ha dina närmaste JULLE, FANNY, ELIN OCH LINDA, men du saknade en riktig kompis som aldrig hade kunnat vara med jag tänker på BOGGI hihihih... han betyder en del i din utveckling utan att du tar in det idag.

Ha underbara dagar vi syns på Söndag den 7 november.

Jag har haft mycket bra samtal idag och jag återkommer med info.

Goa varma pappsenkramisar



2010-11-01 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0