2 veckor

2 veckor till tentan och jag är redan alldeles för trött för att orka med och hålla ut resten av tiden. Fick släpa mig upp innan åtta. Helst hade jag velat kliva upp vid sju för då hade jag fått så mycket mer gjort än hittills. Men från och med imorgon ska det bli ändring. Jag skulle behöva bli väckt med en hink vatten över mig!

Min lägenhet är kall och jag tror jag eldar för kråkorna (mina grannar). Det är det negativa med att bo längst ner. Eller en halvtrappa upp.

Mot BMC för caseplanerande och sedan föreläsning efter lunch.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Hör med hyresvärden om en nyckel för att lufta dina element. Hyresvärden måste ha en nyckel då det inte går att få tag på en sådan.

Jag fortsätter att leta efter en, men hör tills vidare med honom.

Pappsenkramisar

2010-11-29 @ 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0