VårYra och Möhippa

De senaste två dagarna har varit fantastiska! VårYran var underbar, som vanligt och igår samlades vi för att ha Emelies möhippa. Strålande väder, bra sällskap och väldigt roligt! Jag tror ni förstår.. Just nu längtar jag till bröllopet massor!!

Nu är jag dock tillbaka i pluggträsket efter alldeles för mycket festande och alldeles för lite sömn. Efterfesten hos Elin i fredags var grym, men i efterhand inte den bästa för min sömn.

Malin och Frida har varit här och vi har tentapluggat. De har åkt hem för dagen och jag ska försöka läsa lite själv. Jag har knaprat både koffeintabletter och dextrosol, men inget händer. Jag går runt här som ett vandrande lik iaf.

Mitt nya liv börjar när tentan är över. (Oerhört klyschigt, jag vet!) Nu ska jag åka och köpa godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0