Vågor

Jag går i vågor. Effektiv - ineffektiv - effektiv - ineffektiv.

Dagen har till största delen spenderats ute i solen tillsammans med juridiken. Ett avbrott för sista seminariet i straffrätt och sista seminariet med Johanna. Någonsin.

Jag älskar min balkong och jag älskar värmen. Jag har till och med fått färg på mig. Jag kanske kommer ikapp Nina en vacker dag!

Ja, plugg mest hela dagen förutom en paus för en prommis med Nina nu på kvällen. Sjukt skönt väder och jag blir bara fantastiskt glad!

Nu är det sängen! Jag och Linn ska inviga plugg på Engelska parken imorgon. Kl 8. Jag minns inte när jag senast klev upp så tidigt. Men är det tentaplugg så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0