Röd dag?

Jag har totalt missat att det är röd dag imorgon, tills ikväll. När man lever studentliv har ingen koll på dagarna överhuvudtaget. Eller i vart fall behöver man inte ha en sådan koll. Det kan vara fest en tisdag eller en torsdag. Eller mer normalt en fredag eller lördag. Dagarna spelar egentligen ingen roll utan det enda som styr är det schemalagda..

På tal om schema har jag lagt upp ett litet pluggschema för mig själv. Jag måste lära mig att strukturera tror jag minsann. Jävla plugg.. På tal om plugg gick det helt okej på deltentan jag skrev för ett tag sedan. Nu kämpar jag vidare i 3 veckor till och sedan är det över.. Sommarlov, here I come!

Nu är jag trött och ögonen blöder snart. Det är dags för sängen så jag är pigg och fräsch till morgonprommisen med Nina imorgon. Det var ... hm.. alldeles för länge sedan sist.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0