Plugg?

Jag såg en sjukt bra film igår - Good luck Chuck. Det var lite feelgood-känsla över den!

Idag är jag på norrlands och ska snart komma igång med plugget. Jag har inte lyckats med det än, men nu tänkte jag ta tag i det. I två veckor har vi i stort sett pluggfritt, så hur jag ska lyckas motivera mig till att plugga är en gåta. Jag har ingen lust alls och jag vill bara ha sommarlov och göra något annat. Men det är ganska precis 1 månad tills jag får sommarlov. På klockslaget till och med!

Dags att göra någon nytta.


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja vill du ha en riktigt pluggfri dag med storstadsbutiker och gofika så kan vi ju "byta schema" och se om det passar för en tripp till "hufvudstaden"..

Pussokram!!!

2010-05-04 @ 01:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0