Nya tag

Denna dag har varit lite annorlunda, på många sätt och vis. Allt har i vart fall gått bra, så nu kan jag med gott mod sova.

Trots att jag egentligen inte tycker att jag fått så mycket gjort idag, så har jag nog det ändå. Jag och Aino har fixat med alla kuratorsglas, jag har pluggat (en del), surrat med bästa Nina som kommit hem från Grekland igen, varit en sväng på Arlanda, renskrivit lite och degat framför datorn. Ja, det är nog det..

Imorgon tar jag nya tag! Jag måste lägga på en rem om jag ska hinna med min tidsplanering... Jag vill inte riktigt tro det, men jag tror den redan har spruckit. Det händer alltför mycket roligt...

Make up kisses - varför tortera sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0