Jag sliter mitt hår

Ibland blir jag så besviken på mig själv. Här sitter jag och renskriver i vild förtvivlan. Jag trodde jag låg bra till i min pluggplanering. Jo pyttsan. Om drygt tre veckor har jag sommarlov, på både gott och ont.

Men jag får nöja mig med att jag har varit effektiv idag. Jag har plöjt en hel del sidor processrätt, handlat nästan allt inför vårbalen tillsammans med Aino och sedan har jag tagit renskrivit i vild förtvivlan. Det borde gå, så länge jag inte ger upp hoppet än!

Just nu är jag både trött och pigg samtidigt. Jag är minsann rädd för att jag inte ska kunna somna om jag lägger mig, så det är väl bäst att jag fortsätter renskriva. Det är ett enormt isberg framför mig och jag förbannar mig själv varje gång att jag inte gör bort det direkt så jag slipper göra det just innan tentaplugget. Men lär jag mig? Nej. Men nu kan jag lova er att till T5 - då ska jag lära mig!

Back to reality...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0