Good days

Jag har egentligen haft två bra dagar. Igår infann sig pluggmotivationen igen när jag cyklade till rättegångsspelet. Om mindre än en månad har jag sommarlov så jag vet vad jag gör framöver med andra ord. Jag har ett mål i sikte och nu gör jag allt för det!

Igårkväll såg jag Hotell Rwanda. Klart sevärd, fastän den inte alls var en lika feel-goodfilm som den förra filmen jag såg.

Idag har jag varit på rättegång hela förmiddagen och eftermiddagen har spenderats på Norrlands. Ikväll har jag lagat en supergod kasslergryta, haft älskade Gabi på besök och nu funderar jag starkt på sängen. Det blev sent igår, riktigt sent, så jag skulle nog kunna somna på en gång om jag ville. Men hur kul är det egentligen?

Nä, på något vis ska jag fördriva det sista av kvällen. Lite DH-tittande i sängen kanske...

Förresten är Nina och Linn på flyget till Nina i Grekland. Jag är inte alls avis, inte alls. Nej, inte ett dugg faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0