AfterStock

Dagen inleddes med att jag skickade detta sms till mina tjejer: På morgonen är man lite depp och inför nästa fest inte så pepp. Men ikväll är det kalas och vi ska festa som små as!

Har tillbringat förmiddagen på ett väldigt trist rättegångsspel om jag ska vara ärlig. Nu har jag ätit palt på nationen och ska försöka komma igång med pluggandet. Jag känner dock inte alls för att göra det...

Ikväll ska Emelie komma till mig. Vi ska laga mat, dricka vin och skriva verksamhetsberättelsen för Ypsilon HT09-VT10. Efter det ska vi möta upp Linn och Maria och gå ut. Mycket bra, mycket bra. Både Evening och Värmlands står på schemat. Det ser bra ut..

Nu ska jag hämta mina böcker och läsa processrätt. Så spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0