Ypsilon gillar städning

Som ni märkte på föregående inlägg var jag måttligt road av att gå på nationens städdag. Copycat som jag är vill jag dock sno Linns ord: "Var på särdeles dåligt humör när jag gick till Norrlands för att städa i morse. Men tänka sig, bara efter ett par minuter med min underbara förening flög jag fram på små rosa moln. Ni är bäst tjejer!"

Och jag känner precis likadant. Bästa städområdet fick vi och vi poppade massa gomusik. I like! Jag gick hem och var fantastiskt glad.

Ypsilon är bäst!

Nu ska jag krypa i säng och ladda inför en fullspäckad vecka. Nästa kväll jag kommer vara hemma en hel kväll är på söndag (för övrigt min födelsedag!). Oh, vad jag älskar studentlivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0