Livet efter onsdag

Om två dagar börjar ett nytt liv; livet efter onsdag. Då är det slut på PM-skrivande för denna termin och det kommer kännas alldeles fantastiskt! Jag kommer få så mycket tid över, men jag har inga problem med att fördela den... Tills dess är jag nedgrävd under jordytan och tar mig knappt upp.

Positivt är att jag vaknade kl 7, innan klockan ringde och var pigg. Det hoppas jag fortsätter i samma stil även efter onsdag. Eftersom gårdagen blev som den blev hade jag ingen matlåda till idag så jag tänkte ställa till med storkok, men hittade tillslut en liten matbit längst in i kylen som jag fortfarande kan äta så storkoket uteblir (och hamnar i Mannes händer, taktiskt val!).

Dagen kommer gå fort för den är fullspäckad. Först ut är frukost med Linn och Maria på NN (det ekar i min kyl så det kom väldigt lägligt) och sedan PM-möte med min basgrupp. Efter det har jag egentligen föreläsning, men den heter "Straffrätt och kön" så den hoppar jag, fördomsfull som jag är. Efter den har jag dock en till föreläsning i Specialprocessrätt så lik förbaskat måste jag ta mig ut till BMC mellan 14-16 idag. Jag har egentligen inte tid, men kan heller inte prioritera bort det.

Kvällen ska spenderas i Grotiussalen med alla vittnesstöd för det är dags för vår andra träff och Brottsofferjouren kommer på besök.

Så när ska jag hinna skriva klart min PM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0