Jag ser ljuset

Nu är min PM i stort sett klar, fastän det hela är som en enda stor lögn. Det känns som jag sitter och ljuger om allt! Därför säger jag: Hej komplettering!

Men det är så himla härligt att det är över och det rör mig inte ett dugg att jag (kanske) måste komplettera, för då får jag ju i vart fall reda på hur jag ska göra.

En hel dag med PM-skrivande och sedan en kväll på NCK som idag handlande om våldet mot kvinnor ur ett globalt perspektiv. Visste ni att FN-soldaterna våldtar kvinnorna i Kongo? Jag får det inte att gå ihop.

Nä, nu är min hjärna helt slut på så jag ska försöka leta mig till sängen. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jajemän, såg en dokumentär om det. vidrigt så till den grad att man tappar hoppet på mänskligheten..

2010-03-03 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0