Inställning

Ha, jag har ju "semester" efter all den hektiska period som varit och därför är min hjärna inställd på ungefär noll. Jag var påväg till Friskis och skulle träna kl 15.30 då telefonen ringer och det visar sig att jag glömt ett möte! Så går det när man är tankspridd.

Så jag fick strutta runt på NN i assnygga träningskläder istället för att träna.

Men det allra viktigaste av allt var ju att jag faktiskt tänkte träna! Det är ju inställningen som är viktigast. Sedan hann jag inte till passet efteråt utan det kom ett tåg i denna jäkla tågstad som stoppade upp hela trafiken som vanligt så då cyklade jag hem istället. 

Mitt gymkort går ut i slutet av mars så det är bäst att jag passar på att träna nu för sedan blir nog den enda träningen mina morgonprommisar med Nina, eller så får jag sälja lite inredning. Eller mina slalomskidor som står hemma på Odlarvägen.

Nu ska jag ladda inför klassfest. Carro och Soffan kommer förbi kl 19 och förfestar lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0