Homie

Nu är jag hemma i kära Stensele efter lite stress på morgonkvisten. Jag lyckades ta mig med tåget till slut och hamnade på flyget mot Vilhelmina där pappa mötte upp mig.

Dagen har jag spenderat i soffan. Jag, Joel och Josefin har spelat Band Hero och sedan har vi sett lite film. Elin och Linda kom hit så vi har ätit tårta också och bara myst. Något mer spännande än såhär har inte dagen erbjudit..

Nu börjar dagen lida mot sitt slut så jag ska väl snart pallra mig mot sängen. Jag ska få sova i en mini-säng i natt. Jag minns inte sist det hände att jag sov i en 90 cm:s säng så det får bli en upplevelse. Eller.. Ja.. Det är fruktansvärt många år sedan i vart fall. Jag är bortskämd med min stora säng på Börjegatan!

Nej, sängen nästa kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0