Födelsedagsfest

Som ni ser nedan har jag fått en inbjudan. Den 10:e juli ska jag infinna mig i Rättviks kyrka för att närvara vid Emelie och Henriks bröllop. Det kommer bli alldeles, alldeles underbart...

Nu har jag svirat om inför födelsedagsfest så snart ska jag bege mig till bästa Anna för uppladdning. Som sagt blir det lugnt eftersom jag nått den åldern när baksmällan gör sig ordentligt påmind och imorgon ska jag ju vara pigg och fräsch då det är en viktig dag. Sedan har jag ju inte städat klart eller ens börjat packa så jag har det jag gör. Inte för att jag skulle göra det ikväll, men.... 

Förresten så fick jag äta palt idag. Det var gott! Nu längtar jag hem till mormor och hennes palt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0