Drömmar

Idag är en bättre dag, fastän jag sov dåligt i natt. Hann drömma om både resan till Bryssel och om SkvaderDam. Drömmen om Bryssel resulterade i att jag vaknade och insåg att jag ju inte har något giltigt pass så det ska jag fixa nästa vecka. Och i SkvaderDam-drömmen hade jag i vart fall en klänning på mig även om fokus låg på Mintu-drickande i drömmen. Jag som inte ens gillar Mintu längre på grund av Renneth...

Men som sagt, åter till Bryssel. Jag vet inte om jag har berättat det, men vi som satt i styrelsen i Ypsilon under ÄG i höstas ska åka på sexaresa till Bryssel mellan den 23-26 april! Kommer bli alldeles fantastiskt och jag längtar!

Jag sitter på nationen idag och läser om bevisning och så ska det förbli hela dagen. Skulle försökt hinna träna också innan ikväll när jag ska träffa de andra ordföranden för att planera outfit inför dammiddagen. Det gäller att vara ute i tid...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Oj vad du sätter griller i huvvet ... vadå sexaresa ?

2010-03-17 @ 21:02:34
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0