Umeå

Jag var alltså i Umeå igår på kurs. Trevligt! Att Systemet är måna om sina anställda är en sak som är säker.

Efter kursens slut fick jag äntligen träffa Ida. Vi sågs senast i julas, så det var på tiden. Vi gick och åt och sedan tog vi en efterrätt på MAX. Världens godaste lyxshake - jordgubb! Kan rekommenderas. Vi hade himla trevligt och uppdaterade varandra i livet och det kändes så klart som sist vi sågs var igår. Ja, idag var det ju igår som vi sågs sist, men i förrigår alltså. Ja, ni förstår..

Idag har jag tagit en lång sovmorgon. Nu funderar jag på att antingen rycka upp mig och ta tag i dagen. Jag borde packa upp min stora resväska så jag slipper bo i en resväska hela sommaren. Storuman är ju så fantastiskt givande. Suck.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Lina! Storuman är väl underbart :P

2010-06-09 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0