Sprudlande

Vad säger man? Egentligen borde jag var stört sprudlande glad för att jag inte tänker plugga mer innan tentan (jag vet, jag tjatar om denna jäkla tenta, men det är det enda som cirkulerar just nu. Tragiskt, men sant. Och jag tänker inte ursäkta mig mer heller) men nej.. Att skriva en 33-hp tenta gör att det pirrar av oro i magen. Det är en hel del som står på spel, det vet ni som känner mig som bäst. Det är därför en blankning känns rätt aktuell just nu, men... Jag vill inte plugga hela sommaren. Jag litar på att jag kan det. Att jag ser svaret. Att det finns tillgängligt för mig.

Jag tycker synd om de som har varit tvungen att stå ut med min prestationsångest de senaste dagarna. Men mina kära vänner, ni är bäst! ♥

Efter att ha slösurfat i ett bra tag ska jag nu pallra mig till sängen. Imorgon ska jag inte ställa klockan utan ta en ordentlig sovmorgon. Det tror jag behövs.



Kommentarer
Postat av: ida b

DU är bra. Kom ihåg det. :)

2010-06-02 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0