Längtan

Morgonmöte på jobbet och nu funderar jag på hur jag ska fördriva resten av dagen. Jag, Elin och Joel har ett projekt att göra när hon slutat jobba och han vaknat efter nattens jobb.

Jag längtar tills på fredag då jag börjar jobba. Det kliar i fingrarna efter att få göra något - träffa folk etc. Det är så trist det här att vara ledig när det bara är tråkigt väder ute..

Jag har bjudit över Elin på middag ikväll. Joel har önskat "sån där mat som man äter med rostat bröd", alltså chili con carne. Jag har aldrig lagat det förut och det lär inte på långa vägar bli som mammas, men jag ska göra ett tappert försök.

Jag kanske borde fixa mina rullgardiner. Jag har ju sjukt svårt att sova om det är ljust i rummet och detta börjar bli ohållbart. Så fixa och trixa lite?

För ett år sedan låg jag och stekte på Cypern. Ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0