Klänningsbekymmer

Jag har klänningsbekymmer inför bröllopet i sommar. Det är 24 dagar kvar och än så länge har jag ingenting att ha på mig. Jag letar och letar, men hittar inget.

Det är ju den där återkommande längden på klänningen som spökar. Varför ska allt vara så förbaskat kort för? Det passar sig faktiskt inte till alla tillställningar, så det så. Modevärlden verkar tyvärr inte ha förstått det. Eller så struntar folk i det och går i rumpkort ändå. Jag vet inte riktigt vart problemet ligger.

Jag drömmer efter något blommigt och fint.. Någon dag framöver ska jag hitta en klänning om jag så ska behöver beställa den från andra sidan jorden.

Kommentarer
Postat av: sabina

Har du kollat på nelly? de har fått in massa nya fina klänningar

2010-06-16 @ 15:05:21
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0