Jävla utskrifter

Det man ser på datorn som man vill skriva ut ska väl ändå följa med på papperet? Men nej. Det enda jag behöver för att jag ska få ta med rättsfallen i straffrätt till tentan är att det står "Får medtagas vid tentamen" uppe i högra hörnet. Det står så på dokumentet men inte när jag skrivit ut det. Jag är världens miljöförstörare just nu, men jag får det fan inte att funka. På köpet är min toner snart slut och varnar för fler utskrifter. Hurra för bra tajming!

Jag och tekniken. Jag får lämna alla utskrivna rättsfall i straffrätt hemma för annars blir jag anmäld för fusk. Jag får helt enkelt skriva en fucking jävla freestyle-tenta.

Det roliga är ju att det enbart är jag, bara jag av alla ca 300 juriststudenter på T4 som har detta problem. Fantastiskt. Jag och tekniken, hand i hand. För alltid.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller alla tummar jag har, lycka till bönan, vi ses typ den 17 juni =)

2010-06-01 @ 11:24:49
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0