Hemförlovning

Jag, Elin och Maria har "lagat" mat och myst halva dagen och hela kvällen. Nu har Aino anslutit och vi laddar upp för sista 04-släppet på Norrlands. Vi ska bokstavligen talat dansa till 04!

Jag vill inte åka till Stensele på måndag. Jag vill verkligen inte. Jag och Elin har gråtit några tårar för det ikväll. Men.. Jag får göra det bästa av situationen. Jag har ju SommarYran och Bröllopet att se framemot i sommar! Men.. Jag vill inte lämna detta förlovade land.

"Jag är inte motsägelsefull. Jag är bara full!"

Kommentarer
Postat av: ÅM

Men varför i hela friden stannar du inte kvar och sommarjobbar i Uppsala då? Stensele finns ju kvar sen =)

2010-06-06 @ 21:02:28
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0