Besök av Linn och Maria

Mina fina tjejer från Dorro kom på besök hos mig ikväll. Kvällen till ära hade jag bakat vinbärspaj så vi smaskade i oss det. Smarrigt!

Vi var på sightseeing i Storuman och de har nog minsann sett allt. Storuman är ju dock litet, så det tog inte en alltför lång stund.

Efter sightseeing och lite fotbollstittande gav de sig iväg hem till Dorro igen. Men snart, snart, snart ses vi ju igen! Om bara en vecka sammanstrålar Ypsilon i Sollefteå..

Summa - en fin kväll med några av mina finaste vänner!


Hur besviken kan man bli på människor egentligen? Det finns ingen övre gräns tror jag.. Bara fruktansvärt onödigt att behöva bli det. Jag är rätt empty just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0