Snabba ryck

Dagen har sprungit förbi, men så går det när man har fullt upp. Först jobb och sedan ikväll åkte jag och Fanny upp till Anna och Lova för en fika och surr. Trevligt som väntat!

Nu är det dags för att sussa hade jag tänkt. Börjar tidigare än vanligt imorgon, så det är nog välbehövligt. Sedan hoppas jag att mitt onda öga har gått över för just nu har jag smärta varje gång jag blinkar. Det påminner mig om att inte använda linser så ofta som jag gör och i vart fall inte använda dem konstant isatta en hel helg. Hmm...

God natt på er!

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas ögat blir bra fort! I helgen måste det vara på alerten om det ska palla alla tårar :) Vilken klänning blev det? Maria visade alternativen så jag är lite nyfiken...

Jag väntar btw på bilder från den gångna (sjukt bra) helgen! Mycket spännande :)



Puss på dig!

2010-07-06 @ 00:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0