Slappardag

Jag tog mig en ordentlig sovmorgon i morse. Tog mig i säng sent och jag hann få ett samtal av två fulla och glada människor som var ute på fest nere i Falköping. Fantastiskt roligt! Naken och vaken omväxlades för fullt, haha.

Jag har slöat hela dagen, lagat Reidars goda lasagne och sedan ryckte jag upp mig vid 21-tiden och for ut på en joggingtur. Nu fan ska jag ge järnet de sista veckorna här uppe! Jag och Ida har ju en deal. Resultatet återstår att se, men än är det inte över! Skam den som ger sig och trägen vinner.

Jag drömde en väldigt bra dröm i natt - jag tror det är ett tecken! A sign you know...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-25 @ 23:58:18
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0