Middag hos Ida

När jag slutat jobba åkte jag till fina Ida där hon hade lagat mat. Det stod tacos på menyn, för andra gången samma dag! Jag lunchade med Sandra på hotellet och då var det tacobuffé. Så nu har jag ätit tacos så det räcker för ett tag.. Johanna och Jennie kom förbi och sedan pratade vi om gamla goda tider! Underbart! Nu har vi bestämt ett datum för Uppsalabesök. Hurra!

Nu ska jag krypa i säng. Tänker försöka ta mig upp tidigt imorgon och packa inför Skellefteresan innan jag börjar jobba, men sängen här på Parkgatan är så förbaskat skön så det är svårt att ta sig upp. I morse snoozade jag en timme :-) Jag vill ha en likadan madrass....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0