We love ICA Väst

Jag och Manne har varit himla effektiva och handlat mat för hela veckan. Idag åt vi långpanneraggmunkar och vi kom fram till att hela kalaset gick på ungefär 25 kr, exkl bilresan till ICA Väst som för övrigt är den bästa mataffären i hela Uppsala. Är det inte billigt så säg! Det blev till och med över till en matlåda och det räckte med andra ord till ungefär 4 personer. Det är superbilligt per person ju.
Nej, nog om priser.

Vi har kikat på ett halv åtta hos mig-avsnitt och nu ska vi krypa i säng. Imorgon är en ny dag och jag ska kliva upp tidigt och plögga. Jag måste!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gillar också halv åtta hos mig! :D

2010-01-26 @ 08:40:42
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0