Söndagsmys

Shit, vilken träningvärk jag har idag! Skivstång/kondition tar på kan jag lova! Härligt.

Det blev en snabbvisit på IKEA igår, så Manne har lovat att vi ska dit en sväng till i veckan. Jag fick i varje fall tag i kudden jag behövde och det var ju viktigast. Jag skulle behöva några lådor också som jag kan förvara saker i så det får bli nästa projekt.

Igårkväll var vi hos Malin och Jakob och spelade spel. Det blir en revansch någon gång för vårt lag kan jag lova!

Nu har Manne gjort frukost så jag ska äta lite och sedan bege mig till Norrlands där det vankas julgransplundring. Efter det ska jag vara en duktig flicka och plugga lite hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0