Sköna söndag

Vi hade så himla trevligt igår! Vi var kvar lite väl länge hemma hos Carro så jag skippade utgången och gick hem istället och var hemma vid ett. Skönt!

Nu ska jag städa hela dagen lång. Det blir träning kl 17, Manne vickar så jag hänger på. Sedan kommer Betty hit och vi ska laga middag ihop och mysa och uppdatera varandra sedan i höstas. Vi har setts så lite på sistone att det är skrämmande!

Jag måste bestämma vilka kuddar jag ska ha i soffan idag. Hmm.. Jag har beslutsångest, men det är ju inget ovanligt...


Kommentarer
Postat av: Gjermundkaia

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-11-04 @ 15:28:08
URL: http://gjermundkaia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0