Registrerad

Nu har T4 kört igång! Registrerade mig på morgonen, åt sedan lunch med Carro, Carro och Sofie och sedan hade vi introduktionsföreläsning om kursen och sedan en introduktion om processrätten. Spännande!

Jag åkte och tränade efter föreläsningarna. Skönt! Nu ska jag komma igång ordentligt. Det kändes att det var ett tag sedna jag sist tränade. Okej, det handlar ju inte om flera månader, men ändå - det märks!

De två dagarna hos mamma och Reidar var supermysiga. Synd tiden går så fort bara... Fick ju även träffa systeryster och det var ju ett tag sedan. 

Jag har gjort en grovstädning av kylskåpet ikväll. Det syntes inte att det behövdes, men jag tror ändå det. Nu hoppas jag på att kunna dricka mjölk igen.. Sedan har jag försökt laga min golvvärmesknapp inne på toan. Jag får inte på golvvärmen och det är iskallt därinne! Jag försökte tejpa fast knappen så den var intryckt hela tiden för då funkar den. Resultatet blev inte så bra och tejpen är borta. Tur jag har tofflor!

Nu ska jag snart krypa i säng och läsa lite.. Skönlitterärt än så länge. Manne ligger redan i sängen. Han mår inte riktigt bra så jag joinar nog honom nu..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja det är bra!! Kryp ner och mysa med varandra!!

Pussokram!!

2010-01-08 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0