Premiär

Jag har varit på lördagsfikapremiären på NN och fikat med folk. Den största anledningen till fikat var för att jag och mitt lag skulle planera inför Renneth. Just nu tänker jag inte berätta vad det handlar om utan det är för galet för det! Bilder utlovas, om jag kommer finnas med på dem (och om de är någorlunda städade). Annars säger jag bara en sak: "Det man inte minns har man inte gjort!" Ni som är nyfikna och bor i Uppis kan ju åka till playan på Studentvägen och se vad som händer nästa lördag, ungefär mitt på dagen.

Vi har iaf en sjukt bra plan och i veckan ska den verkställas!

Annars har jag försökt tyda mailadresser. Det är inte så lätt och jag misslyckades med 4 stycken. Hur svårt kan det vara egentligen att skriva tydligt? Eller så ser jag bara så förbaskat dåligt, men det är ju mest på långt håll..

Nu sitter jag och väntar på Manne. Vi ska åka till Gränby och jag ska shoppa... inför lördag! Wiho, jag längtar! Jag ska i varje fall försöka få tag på en Marimekkopärm som inte är i färgerna röd, gul eller blå och inte brun för att den är ful.

Annars har jag gått och blivit förkyld. Det är en riktig höjdare det. Det är Manne som har smittat mig, så ikväll blir det bara mys i soffan framför tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0