Lagbok?

Jag önskar att jag vore dubbelt som effektiv som jag i verkligheten är. Jag kan ju lätt konstatera att jag skulle hinna med så mycket mer då!

Jag har suttit på nationen och pluggat hela dagen fram till en föreläsning om straffprocessuella tvångsmedel. Innan föreläsningen fick vi information om vittnesstöd och det är definitivt någon jag ska söka till. Jag filar för fullt på min ansökan för tillfället! 

Idag höll jag i en 2010 års lagbok och skulle betala den, men jag får/kan inte. Ge mig ett samhälle där alla betalkort accepteras tack! Välkommen till 2010! Man vill ju undvika/minska betalning med kontanter då risken för rån etc också minskas, men om man inte kan betala med alla kort som finns så motarbetas ju den tanken. Härmed tänker jag bojkotta Studentbokhandeln och förövrigt alla andra ställen som ej accepterar mitt kort!
Nu är jag på jakt efter en ny lagbok. Jag hoppas de andra bokhandlarna i stan är mer tillmötesgående!

Dags att byta om för träning, för jag tänker strunta i min förkylning (som iofs håller på lugna ner sig) och köra skivstång ändå. Sedan ska jag effektivisera resten av kvällen!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller med kortdilemmat... gillas inte!

2010-01-25 @ 17:50:03
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0