Körskolelärare

Jag tror det är min grej det, bland många andra grejer. Manne kan inte fickparkera fastän han bor och tagit körkortet i en stad, så idag agerade jag körskolelärare. Jag fick stå utanför bilen, guida hur han skulle ratta och säga "lite till", "50 cm kvar" "ja, men det gååååår!". Han lyckades tillslut, och jag tar på mig en del av den äran. Det är ju lite trixigt att fickparkera, men jag har alla knep man behöver. I vart fall kan lova er att det säkert såg roligt ut, men det bjuder vi på!

Efter träning och matlagning ska jag nu få min skönhetssömn. God natt!

Ps, jag får blogga om det här för Manne :-)


Kommentarer
Postat av: stannapanna

Hi hi ! Skulle nästan velat se er ! Söt !

2010-01-14 @ 07:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0